2013. június 30., vasárnap

Pénztárca

  Idén is voltam Sásdon Foltvarró találkozón,ahol lehetőség volt övtáska készítésének tanulására.
Sógornőmtől kaptam egy nagyon szép,géppel hímzett anyagdarabot,amihez a Sásdon tanult övtáska mintáját használtam.
Persze az anyag nagysága miatt a mintát lekicsinyítettem ,így egy pénztárca került ki belőle.:)
 Így néz ki az anyagdarab,azért kíváncsi lennék mi lehetett.
 S itt már a pénztárca eleje! :)
Még a gomb is újrahasznosítással készült!:)
Hátulja! :)











Szép napot! Marica!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a pénztárcád! Közben elkalandoztam a blogodban, szépeket varrsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Marica! Szép a pénztárca! De nekem nagyon tetszik a szép piros varrógép is!!! :) így együtt nagyon szép a fotó is...:)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger